مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اسفند 1401 ساعت 18:072023-03-12اقتصادي

خبر خوب| راه اندازی معدن سنگرود بعد از 8 سال تعطیلی


نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه معدن سنگرود پس از مدت حدود هشت سال تعطیلی از تابستان 1401 احیای آن مجدد در دستور کار قرار گرفت، گفت: امروز فاز اول آن راه اندازی شد و این معدن به اکتشاف نیازی ندارد و باید مورد بهره برداری و استخراج در قسمت های خاک نسوز و ذغال سنگ قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودبار، اسدالله عباسی امروز در آیین راه اندازی و بهره برداری مجدد معدن ذغال سنگ سنگرود رودبار با بیان اینکه معدن سنگرود یک ظرفیت بالقوه به منظور رشد اقتصادی استان گیلان است، اظهار کرد: این معدن پس از مدت حدود هشت سال که به طور کامل تعطیل شد از تابستان 1401 احیای آن مجدد در دستور کار قرار گرفت و امروز فاز اول آن راه اندازی شد.

  وی با اشاره به عدم نیاز به اکتشافات در معدن سنگرود افزود: این معدن به اکتشاف نیازی ندارد و باید مورد بهره برداری و استخراج در قسمت های خاک نسوز و ذغال سنگ قرار گیرد.

  نماینده عالی دولت در گیلان یکی از سیاست های دولت را فعال کردن واحدهای دولت و دانست و بیان کرد: گیلان در بخش معدنی بیش از 70 عرصه راکد دارد که امروز یکی از این عرصه ها مجدد فعال و راه اندازی شد که امیدوارم دارای ثمرات خوبی برای استان گیلان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| راه اندازی معدن سنگرود بعد از 8 سال تعطیلی

خبر خوب| راه اندازی معدن سنگرود بعد از 8 سال تعطیلی